fredag 25 juni 2010

Torsdag 24 juni. SR. Överläggning/Utvärdering.

Efter en snabb överläggning på morgonen idag 08:00 skrev jag en kortfattad info på bloggen. Jag skall kommande vecka informera mer ingående om vårt ställningstagande men nu är klockan sen och jag är trött.

Under dagen blir jag intervjuad av SR jag tror inslaget kommer sändas på lördag eller söndag.

Det har det kommit en hel del kommentarer. En del är personangrepp och dom bryr jag mig inte om att publicera men när jag läser kommentarerna så blir jag väldigt orolig för hur det kommer att bli för de hyresgäster som väljer att inte vara med och ombilda hyresrätter till bostadsrätter.

Önska alla en glad och trivsam midsommar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är du mest orolig för? Hyresgästerna eller era förlorade intäkter?

Lottie-Ann sa...

De flesta kan nog skilja på sak och person. Och den styrelse som "mobbar" kvarvarande hyresgäster lär få svårt att vinna de boendes förtroende.

Det går att föreställa hur de som ställt upp som käranden tänkt och känt. Därför riktas ilskan i första hand mot Hyresgästföreningen, som borde satt stopp tidigare.

Jag hoppas att du trots blåsten får en skön midsommar, Terje. Inte ens dina främsta kritiker missunnar dig lugn och ro några timmar när det är midsommarafton.

Terje sa...

Hej Anonym.
En del av kommentarerna som jag får är både oförskämda och hatiska mot olika ibland namngivna personer. Det oroar mig. Alla har rätt till lugn ro och trygghet.
Terje