onsdag 24 juni 2009

Tisdag 23/6 Sommar Almedalen Rutiner

Det känns att det börjar bli sommar och semester. Telefonen ringer inte hela tiden och det böjar tunnas ut i agendan. Jag tror att många av oss välkomnar ledighet och semester efter en lång och tuff höst - vår - vinter. Sjäv försöker jag dra ner på tempot och städa undan allt som ligger på skrivbordet och väntar.
Jag var till och med lite ledig igår em och kväll. Tillsammans med nära och kära åkte vi en tur ut i skärgården med en "räkbåt". Trivsamt och avkopplande.
Almedalsveckan på Gotland är inträffar mitt i semestern men jag funderar starkt på om jag skall åka dit. Ett flertal inbjudningar har kommit med post och mail och det är lockande. Får ta en överläggning med de närmaste.
Förhandlingsrutinerna är på väg att skickas ut till berörda förtroendevalda, föreningsstyrelser, förhandlingsdelegationer och förhandlingsråd. Det är viktigt att höra med alla för att få in så mycket erfarenhet och klokskap som möjlig det slutgiltiga beslutsdokumentet.

Inga kommentarer: