söndag 3 maj 2009

Lördag 2/5 Unga politiker. Vackert väder.

Häromdagen fick jag ett mail från ett politiskt ungsomsparti. Mailet innehöll en inbjudan att tala på ett seminarium om ungas boende. Skall göra allt vad jag kan för att kunna åka dit. Jag måste kolla med familjen men jag tror det kommer att gå bra. Om jag minns rätt har Ewa börjat jobba efter semestern så jag har säkert svårt att få tiden att gå.

Idag har jag bara slöat och njutit av det vackra vädret bortsett från en tur till Värmdö med ett av bonusbarnen för att se på en beg. bil. Bilen var ordentligt begagnad så det blev inget köp.

Imorgon skall den sålda båten äntligen i sjön efter diverse dröjesmål och på onsdag kommer den nya begagnade båten som vi köpt. Det är en hel del jobb på den nyinköpta men den kommer att vara fin när vi är klara.

Inga kommentarer: