söndag 14 december 2008

Söndag 14/12 Förbundsstyrelsen.

I morgon är det förbundsstyrelsemöte med jullunch. Idag har jag lädt igenom handlingarna som rör både agenda 2016 och uppföljning av förhandlingsprojektet och en hel del annat. Sista styrelsemötet för i år det riktigt känns att året börjar lida mot sitt slut.

Bilen som var riktigt smutsig efter resan till och från Sälen fick sig en rejäl tvätt och dammsugning. När jag tvättar bilen kopplar jag av och tänker bra samtidigt. Kanske därför min bil nästan alltid är hyffsat ren. Rätade ut en hel del tankar och funderingar.

Om jag hinner så skall jag träffa favoriten Gabriel under sena em imorgon. Funderar på om han behöver en ficklampa en sån där som kan lysa med olika färger. Gitarr har han redan tillgång till hos morbror.

Inga kommentarer: